Ipod & omdömen

då var lediga dagen nästan över. mycket tråkigt! imorrn är det upp halv 6 för att hinna med bussen, vilket inte gillas. jag längtar verkligen till körkort eller till egen lägenhet i stan så att det blir så mycket enklare att ta sig till jobbet. otroligt trött på att åka kollektivt..

kvällen blir lugn. Mamma har köpt hem jordgubbar så jag ska ta och äta lite såna tror jag, riktigt gott! =)

funderar även på att införskaffa mig en ipod.. men tvekar just för att jag hört så mycket olika åsikter om den, känns som fler är missnöjda än nöjda =/ . O vilken ipod ska man isåfall ha, finns ju miljoner olika ( känns de som iallafall) .

Någon som har en och vill ge en åsikt i frågan?



bild: teknikmagasinet.se

Kommentarer
Postat av: Marcus H

iriver clix2 är bättre än ipod, garanteras!

2008-06-11 @ 23:34:08
Postat av: maria

jag har en ipod nano från second generation och den är jag supernöjd med. min bror har en nano från third generation och den har även plats för filmer och sånt och det är prima. om du bara är ute efter att lyssna på musik och inte har speciellt mycket låtar skulle jag rekommendera en shuffle. den är liten och smidig, dock har den ingen display. en ipod video är enligt mitt tycke väldigt stor och klumpig, en nano däremot är perfekt! :)

2008-06-19 @ 22:37:55
URL: http://huddleformation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0