Tomhet & Tristess

Nu har Andreas åkt hem och det känns väldigt tomt . Usch! Jag gillar inte alls att återgå till vardagen såhär. Men nu är det 2 veckors jobb och sedan så kommer han och Per hit igen och det är dags för Alanya! :)

Annars så handlade jag lite på stan idag, blev 2 linnen och ett par flippisar. Ska inte handla så mycket nu innan resan tänkte jag.
sitter fortfarande och är väldigt sugen på en kamera, en Avant från netonnet.. får se hur jag gör, måste få bort min gamla tråkiga först.  Någon som vill köpa en kass kamera kanske? ;)

Vad gör ni ikväll?
Själv funderar jag på att kolla på film eller något.
Imorgon är det jobb, och så fortsätter det till o med söndag. Nästa måndag är jag ledig sen. Wheey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0