Alanya

det märks att när man inte hinner skriva något på dagarna så faller läsarna lite. inte bra.

idag har jag jobbat, blev en timme längre än vanligt men sista timmen var det mycket golv för min del, sköönt.
imorrn är de 7 timmars jobb och sen utgång , och även sista dagen innan A. kommer hit, som jag längtat efter honom!!

alanya närmar sig också, och är fortfarande nyfiken på folk som varit där och vill tipsa om div. ställen? jag vill veta, berätta för mig :)

nu ska äta något, sen ta en dusch, sen sova. jag är jättetrött .
funderar även på att kika på debatten i SVT ikväll, se om blondinbella har något vettigt att säga, jag har inte riktigt skapat mig en uppfattning om den tjejen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0