annandagen

annandag påsk idag och som det ser ut så blir det ännu en ledig dag för mig, jag som ville jobba idag..
men imorgon är det nya tag och 2 dagars jobb, sedan är jag ledig resten av veckan , LYX!

igår var det middag hos mormor och idag blir det nog ingenting. ska bara vara hemma som det ser ut, även fast jag egentligen vill göra något, men vad finns att göra liksom?  bio kanske ?
skall kollas upp . just nu sitter A och ska kolla på star wars så han är väl inte kontaktbar inom de närmsta timmarna. star wars som enligt min mening är extremt tråkiga filmer..

annars så har jag väl inte så mycket nytt att berätta. .
på lördag åker A. hem, mycket tråkigt, men han har då varit här i 2 veckor.
längtar nu bara tills jag får åka ner och till sommaren då riktigt besked kommer.

dags att göra annat .
ciao!


Kommentarer
Postat av: Man och mode

själv har jag lov :)

2008-03-24 @ 12:20:38
URL: http://manochmode.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0