bästa ever.

nu har jag tittat på senaste avsnittet av one tree hill, och om bara 2 veckor så har de första 12 avsnitten visats, och då dröjer det en månad ungefär tills resterande avsnitt kommer. Kommer kännas som en lång tid =( . one tree hill är bästa serien ever! Vad tycker ni? Finns det någon tv-serie ni följer slaviskt?

Jobbet gick bra, innan så rusade jag runt lite på stan, köpte en present och sen så stod jag och pratade lite med Lina på Stadium och dödade lite tid. Köpte i övrigt ingenting, blir galen på att aldrig hitta något bra på Gina.. presentkortet kommer ju gå ut eller något innan jag hinner hitta något.
jobbet gick bra och förvånansvärt fort, det var väldigt lite folk faktiskt. konstigt. men folk handlar väl i början och slutet på veckan så att onsdagar är väl kanske inte så poppis? vad vet jag.?

imorgon jobbar jag 9,30 - 16, riktigt skönt och kort pass, helt lagom ;) . i övrigt så har jag inga planer alls, får se vad de blir för något. ska försöka hinna fixa lite skivor osv.

nu ska jag ta och tvätta bort sminket, duscha, smörja in mig och gå och lägga mig och kolla på tv med ett stort glas kallt citronvatten (:

Kommentarer
Postat av: linda

jag följer heroes, lost och gissip girl. ;)

2008-03-05 @ 22:58:46
URL: http://tabortallaord.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0