fullt upp

jag har blivit dålig på att skriva nu, anledningen är nog att jag har så mycket annat att göra, när jag inte jobbar så har jag ju A. här vilket leder till att jag umgås med honom istället för att sitta vid datorn. (vilket är bra kanske?) .

blev väckt imorse och vi va tvugna att åka med jenny in till doktorn, vilket var totalt onödigt eftersom hon bara har virus och då inte kan få nått penicillin. nu ska jag snart iväg till bussen och jobbet för att jobba ett kort pass ikväll. 16-20 bara.

annars så ser veckan ut sisom så:

Onsdag ; jobb 12-21.15 ( NYTT OTH AVSNITT)
Torsdag ; jobb 7,45 - 16,05
Fredag; jobb 15-21,15
Lördag; Fest + utekväll?
Söndag; Sova.

dags att packa väskan och åka iväg till jobbet .
hejs!

Kommentarer
Postat av: Adde

Fest + Utgång på lördag? : De är ju självklart :D

2008-03-18 @ 18:48:47
URL: http://drekandruse.blogg.se
Postat av: Amelie

Tja. bangade blogspot eftersom det sög apa. puss

2008-03-20 @ 18:19:34
URL: http://georgiachrist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0