helg

gårdagen gick bra , jag jobbade fram till 8 och sen så bestämdes det fort att jag skulle hem till emelie, satt där och snackade o så. åkte hem och somnade efter ett tag, vaknade av att A som var på väg hem från inflyttningsfest ringde och sen kunde jag inte somna förrän halv 4.

ikväll blir det jobb, jag missar melodifestivalen ikväll, och ska nog ändå spela in den tror jag, eftersom det är ett program som jag måste se, oavsett om jag gillar det eller inte (; .

nu har jag faktiskt lite grejer att stå i innan jag ska iväg till jobbet.
sorry för att jag inte skriver så mycket, och för att bloggen ser ut som den gör, de ska bli ändring på de :) .

Kommentarer
Postat av: Amelie

Du vet... det går i repris på 24an :P

2008-03-01 @ 14:36:02
URL: http://aamelief.blogg.se
Postat av: Annika

gör de? när då? :P
säger hon som följer de slaviskt ;)

2008-03-01 @ 14:43:55
URL: http://tuvisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0