ledig

idag är jag ledig och det borde kännas riktigt skönt. men jag har sovit jättedåligt, och har blivit superförkyld. så att det är inte alls skönt justnu. jag sitter och hostar och snörvlar och har smått ont i huvudet. men ska ta det lugnt idag så jag är frisk tills imorgon (:

handlade lite igår under den kvarten jag befann mig i stan, och det var mitt presentkort på gina som handlades upp. det blev ett linne och ett par trosor. (man kan verkligen inte få för mycket underkläder..) mitt H&M paket är även på intågande, där 2 tröjor, 1 par shorts och 2 bhar väntar på mig.

annars så kollade jag fotboll igår också och liverpool vann, som jag tidigare berättat =) . i helgen kommer A hit, och uppsala lever denna helgen, för det är bandyfinal! på fredag ska jag ut, men massa tjejor iallafall , hoppas att emelie frisknar till så att även hon följer med, ingen utekväll utan min bästis (;

nu ska jag vänta på att one tree hill blir klart så att jag kan se det nya avsnittet.
jag väntar med spänning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0