lediga dag & Schlagerfinal!

idag är min lediga dag, skoja inte att det är riktigt skönt!
igår blev det som sagt utgång efter jobbet, först hem till emelie och sen till stan för att träffa malin susanne elin och jocke, damn vad det var längesen jag såg honom. riktigt kul!

Får se om han minns vad han ska styra till nästa helg nudå ;) . vi satt iallafall på red room ett tag, fick springa och ta ut pengar eftersom de uppenbarligen inte tog kort (?) .
   
kvällen fortsatte iallafall mot people, där de första jag ser är danne och linus, och de var de vääldigt längesen jag såg, riktigt kul. att sen linus sa att han var "totaalt noooon-alcohoolic" under kvällen gjorde det hela ännu roligare. haha!
sprang även på 2 st från jobbet, också riktigt kul!

idag är en lugn dag, är just nu ensam hemma, ska duscha och fräscha till mig, och prova kläderna som jag hämtade ut från HM igår, riktigt nöjd än så länge med dem iaf! :) Sen ska jag vänta, och vänta på att A kommer hit, ikväll blir myskväll med schlagerfinalen. vet inte vem jag hejar på, känns som att kvällens starkaste uppträdande kommer bli Björn Gustavsson (: Vem tycker ni ska vinna ikväll? Vem har egentligen någon chans nere i Belgrad?

Kommentarer
Postat av: Cheri

Jag vill att Älsklings-björn ska vinna :)

2008-03-15 @ 12:36:13
URL: http://cherrylicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0