Lördag

nyss hemkommen från jobbet och att jobba en lördagkväll är faktiskt inte roligt, som tur är så behöver jag inte göra det så ofta :) . och förhoppningsvis ännu mindre i framtiden om det nu blir mer frukt och chark för min del.

missade hela melodifestivalen, som tydligen inte var så mycket att hurra över (som vanligt) men missade björn gustavsson och det är inte bra , grabben är kung!

denna helgen blev lugn, idag ska jag bara ta det lugnt hemma, äta chirre och dricka lite cola. mer livat än så blev det inte. hörde massa folk som vart ute igår, ångrar att jag inte kunde. =( . fett spårat.
men nästa lördag är det utgångsdags, då blir det 18årsfirande av Lina för hela slanten, och då går alla all in kan jag lova ;) .

nej nu ska jag nog mysa ner mig med någon film eller något på tv, nått gott och dricka och äta och sen bara ta det lugnt.
jag börjar ju jobba 11 imorgon så . längtar tills imorgon kväll då jag äntligen klarat av en vecka med 6 arbetsdagar, i stort sett fulla arbetsdagar också. damn vad jag känner mig stolt.!
är ledig på måndag sen, jobbar tisdag - fredag och så har jag helgen fri . we like it!
nu ska ja hitta lite ny musik också, jag dunkar samma grejer om och om igen, som ni kanske ser i min last.fm ruta här i bloggen. behövs ändring!

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0