lördag.

idag är det lördag, 14 dagar sen A kom hit, och idag är det dags för honom att åka hem. Jag måste erkänna att det känns konstigt, som alltid när vi vart med varanndra så länge. Men förhoppningsvis så får jag åka ner om några veckor, det var ett bra tag sen jag var nere där känns det som och jag saknar det lite :) . Sen kommer han hit över valborg igen, och vi har lite småidéer om vad mer som ska hända då. ska ta det med berörda innan jag tar upp det här :)

annars så vet jag inte vad jag ska göra idag, eller jo, jag ska till ikea och införskaffa lite grejer till mitt rum. sen så ska jag nog inte göra något alls, kanske ringa och kolla vad susanne gör ikväll? Skamligt av mig som inte grattat henne än, sorry snutt! Men bättre sent än aldrig, right? ;-)

nu är det roliga slut för den här gången och nu väntar jag på att våldgästa Borran (som malin så fint kallar det) snart igen :)
nu ska jag hjälpa till att packa .
later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0