Måndagar.

Måndagar är verkligen inte mina favoritdagar, oftast så bjuder dem på dåligt väder osv. och det är inte direkt så uppiggande som man skulle behöva att det var.

idag väntar jobb från 15.20 - 21 och så måste jag leta upp Andreas,Monica eller Örjan och kolla om imorgon, om det blir ett fruktpass eller om jag ska vara helt ledig eftersom jag gav bort mitt 16-20 pass till Ayhan.
Annars så ska jag ta mig i kragen och ringa till körskolan och boka in min lektion som ska bli en dubbel, och så ska jag kolla om halkbanan för mig och mic. got to do it..

i övrigt så har veckan i sig inte så mycket att bjuda på. förutom dagen D, alltså lördag. Då väntas det både melodifestival och att min älskade A. kommer hit ! och stannar då här i ungefär 2 veckor, det är lycka gott folk! :)
A.:s vecka däremot är mer planerad än min, 2 tentor och 1 jobb på CMG. och en resa till Uppsala såklart (:

men för att styra upp min egen vecka så blir det en liten to-do här.

Måndag:      jobb 15.20 - 21.15, ringa körskolan, ta reda på morgondagens jobb
Tisdag:        jobb 7-16 på frukt(?)
Onsdag:      -    veckans lediga dag    -
Torsdag:     jobb 8.30 - 17.00
Fredag:       jobb 13.00 - 20. 00
Lördag:       ledig, Melodifestivalfinal & A. kommer hit
Söndag:     Jobb 12-20.05 gul

det känns som jag har att göra ändå (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0