musiktips

håret är åter tonat och har återfått den där fina färgen som jag hade för någon månad sen. och finns det egentligen något skönare än när håret är nyfärgat/tonat och man har haft i den härliga efterbehandlingen som gör att håret känns hur skönt som helst? Det slår inte riktigt som när en frisör tvättat håret och haft i inpackningar och grejer men det är inte långt ifrån. Det är iallafall riktigt härligt!

Annars så har jag inte gjort något alls ikväll. Jag håller på att fixa ihop lite skivor, men behöver lite tips på nya låtar. Någon som har något bra på lager att dela med sig av? tveka in att slänga iväg ett förslag, jag gillar som sagt typ alla sorters låtar typ. :)

i övrigt så är gyllene tider med juni, juli, augusti en av de bästa låtarna som gjorts. det är så sommarfeeling på den :)

musiktips hit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0