torsdag

idag är jag trött, jag har inte orkat blogga på några dagar heller just för att jag varit så trött .
i tisdags jobbade jag , inget mer hände, lönen kom och de klirrade till i kassan (: . igår så jobbade jag först och sedan bestämdes illa kvickt att vi skulle ut. åkte hem bytte om och fick skjuts in till gränby där vi träffade Lina och Maria. Satt och kollade fotboll och drack och gick in på krogen vid halv 11, och den första man ser är Danne. riktigt kul!
kvällen var topp och kunde knappt haft roligare.!

idag är jag ledig och det blir till att  ta det lugnt. imorgon är det bowling som gäller, och på lördag åker A hem, vilket känns väldigt tråkigt, men javet att jag snart får träffa honom igen (: hoppas bara jag får ledigt de dagarna jag vill.

nu ska jag ta en dusch och fräscha till mig !
hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0