trött

idag är jag omotiverad. jag känner egentligen inte för att göra något, men ändå så vill jag inte sitta hemma och glo .
lönen kommer inte förräns imorgon och den ska faktiskt inte spenderas bort på en gång.

månadens to buy:
- körlektioner antagligen
- halkbanan
- jeans?
- lite nya krämer, ny dag- och nattcreme + hudlotion, eftersom mina börjar ta slut.
- tågbiljett.

det är inte så mycket så denna månad ska det sparas utav satan. jag håller ju på att flytta ur mitt barndomshem som sagt, iallafall i grejer som köps, det som fattas är en lägenhet men när rätt kommer då är jag där och kollar och försöker köpa , det kan jag lova!

imorgon och onsdag blir det jobb, och sedan så blir det inget mer jobb denna veckan, kanske på söndag då eftersom att A åker hem på lördag.

nu hoppas jag att mamma och pappa köper ingredienser till marängsviss tills ikväll . jag är jättesugen på det.

image104

bild: arnell.nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0