utvilad igen.

fredag och jag är utvilad, har sovit alldeles för många timmar och kommer säkert bli trött om några timmar igen, men nu ska jag få ordning på min sömn igen. idag väntar ommöblering i mitt rum, vill för övrigt renovera om det också, men eftersom att jag inte blir kvar här alltför länge så vill inte lägga ut en massa pengar på det.
men det kanske kommer upp någon bild på hur det kommer se ut. :)

annars så ska vi skjutsa in mamma till frissan idag, eftersom hon inte kan köra med sin fot justnu så är hon lite beroende av oss , andy kunde inte kommit hit då lägligare veckor (; .  under tiden hon är där så har hon fixat så vi ska bowla, helt ok!

nu ska jag ta och hoppa in i duschen och sen så äta mat och åka .
i eftermiddag blir de ommöblering!

Kommentarer
Postat av: Victoria

gillar din header

2008-03-28 @ 11:44:20
URL: http://www.nineintheafternoon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0