Bikini.

nu har jag hittat en bikini till som jag vill ha. så får se om jag kanske tar en buss tidigare in till stan för att kolla om HM har den :) . letar fortfarande efter min bikini från gina som jag vill ha men den verkar inte finnas någonstans. det är konstigt att göra reklam för den i en tidning om den nu inte finns liksom. står inte ens med på hemsidan under kollektion.
Någon kanske har den redan, en blå och vit randig halterneckbikini med typ flätade band? . Är det någon som sett den nånstans? konstigt att det ska vara så svårt att hitta en bikini som man gillar.. väldigt irreterande!! det finns ju så många olika ändå ska ingen passa.

one tree hill går inte fort heller.. men den som väntar på något gott..

nu ska jag iallafall hoppa in i duschen, sen är förhoppningsvis one tree hill klart, och jag kan se de, för det blir en prommis till bälinge och bussen senare idag.

nu loggade Emelie in på msn, så ska byta några ord med henne tror jag..! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0