blåsigt

har legat en stund ute i solen nu, men det blåste väldigt mycket efter ett tag så det var inte direkt skönt . så nu sitter jag här igen och laddar in lite musik på mobilen :)

nu ska jag ta ett bad, och sen så är det en liten promenad på schemat .

kollade precis på klipp från talang, och jag förstår fortfarande inte varför sebastian krantz inte gick vidare. killen är sjukt duktig, tror dock att bert karlsson redan tagit hand om grabben, vilket är bra, för är det något som bert är bra på så är det musik. Något jag beundrar karln för!

nu ska jag bada, eller det kanske blir promenaden först.. (?)

Kommentarer
Postat av: sassa

fin blogg tjejen! chekca gärna min =) ha de bra!

2008-05-12 @ 15:00:24
URL: http://sandras-hollywood.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0