Efterlyser bikini!

nu är dagen färdigjobbad och jag måste erkänna att det känns som det var mycket längre sen som A åkte hem. det känns inte allt som det var igår bara. Det är galet vad fort man kommer in i "vardagen" igen. Sorgligt nog måste jag ju säga att det är som ens vardag när vi är ifrån varanndra eftersom vi inte ses så ofta. Jag hoppas såklart att det kommer bli en ändring på det i höst, men man ska ju aldrig hoppas och förvänta sig något, för då har saker och ting en tendens att bli den totala motsatsen. Så hoppas bara lite svagt, officiellt iallafall :P

Idag var det ett kassapass, och jag tycker inte alls det är lika kul som det var förut, det är nog bara för att jag varit så mycket på andra ställen. På torsdag som jag trodde jag skulle jobba 15-20 istället för maeve, så ska jag tydligen jobba 7-13 istället.

I övrigt har jag inte så mycket annat att skriva om, hade massa tankar och så som jag hade på jobbet som jag tänkte skriva av mig om , men de försvann, så de kan inte varit så viktiga ändå :P .

Jo en sak, jag är på jakt efter en bikini, eller egentligen efter många. och jag har sett den finaste bikinin någonsin, men den finns INGENSTANS. Ni vet den som var på omslaget på förra numret av veckorevyn? En blå-vit randig med typ flätade band som skulle finnas på Gina Tricot, bullshit! den finns inte på ett enda Gina =( . Någon som vet om det utgått eller bara inte kommit in än? Vill verkligen veta så svar uppskattas otroligt mycket!!

Nu ska jag gå och kolla lite one tree hill, har ju inte kommit igenom säsong 2 än eftersom att A inte är så sugen på att se så mycket av den serien. Istället får jag se en massa avsnitt nu. Ska kolla de , äta vindruvor och kanske lite ananas, smarrigt!!

   
 image128               image127

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0