en ny dag

godmorgon allihopa!

idag är det en ny dag och även dags för mig att jobba igen. har nu en 5 dagarsarbetsvecka framför mig för att vara ledig nästa gång på söndag. idag är det dock ett ganska tråkigt pass. 15-20.30, gillar inte alls de här kvällspassen lika mycket längre trots att det ger lite lite mer pengar.

i övrigt så väntar jag på senaste one tree hill avsnittet. det går lååååångsamt känns det som men det är väl bara för att jag verkligen vill se de :P sitter även och kollar runt på lägenheter, vill flytta, nu också. fick ju höra att sandra ska flytta så när folk i ens omgivning börjar göra det så blir man ju ändå skapligt sugen själv haha. men i höst, dåså :)

nu ska jag först och främst ta mig in i duschen, sen får vi se om jag kanske sätter mig ute eller om jag tar mig en promenad innan jobbet.
skriver med all säkerhet här lite senare iallafall ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0