Måndag

vart har solen tagit vägen? Såg att det verkar vara sol på andra ställen i vårt avlånga land, men inte här inte. =(
idag hade jag tänkt sola eftersom jag var ledig, men istället får  det bli en sväng till stan och handla lite nödvändigheter (eller så nödvändigt kanske allt inte är, men det är framförallt kul) . Ska kolla efter några snygga surfshorts ( som jag tänkt köpa i flera år), någon jeanskjol eller nått par shorts, nytt handsfree till min telefon, och så vill jag ju ha en sån skjortklänning/tunika, vet inte vad man ska kalla det riktigt :P . får väl se om jag kommer hem med nått av ovanstående eller om det bara är massa annat :P

Nu ska jag ta och äta lite mat och sen så blir det stan.
får se vad jag kommer hem med för roligt i kassarna :)






Kommentarer
Postat av: Maria

ah spännande, missade att du var från uppsala :)

har du många besökare på bloggen? vart i uppsala bor du? ha det toppen!

2008-05-26 @ 11:52:57
URL: http://mariapettersson.blogg.se/
Postat av: Mickis

Shooooppaholic Annika, shoooopppaaholic!!!





me too, me too..



( ;

2008-05-26 @ 15:41:28
URL: http://forattjagfinns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0