Natti Natti!

Nu är det faktiskt dags att sova känner jag. Ögonlocken börjar bli tunga och det är faktiskt en dag imorgon också.
Har varit duktig ikväll och fört över lite pengar till sparkonto osv, mycket duktigt gjort tycker jag!

Sitter & längtar också. Jag längar efter min A. Jag är trött på att ha de här avståndet jämt. 40 mil är ju inget man åker på en kväll direkt , även fast man ibland skulle vilja. Jag hoppas och hoppas och åter hoppas att A kommer plugga här i Uppsala i höst, dock så tror jag inte det kommer bli så . just för att det är vad jag hoppas. och dessvärre så vill jag inte flytta justnu, inte som läget ser ut . uppsala är mitt hem, än så länge iallafall . Blir lägenhet aktuell dessutom så lutar det ännu mer åt Uppsala än något annat .

Men nu är det dags för kudden.
Jag uppdaterar imorgon igen, har bloggat alldeles för mycket , om alldeles onödiga grejer idag. :)

Kommentarer
Postat av: raffa

vart pluggar du? :)

2008-05-09 @ 09:13:33
URL: http://raaffaelas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0