sovdags

nu har jag kollat fotbollen och ska gå o lägga mig och prata lite med A innan jag somnar. får se om jag kanske slår igång något avsnitt av one tree hill också, köpte ju säsong 4 idag =) .

imorrn fyller syster min år och de betyder att jag ska upp tidigt och gratta henne. Sedan så ska jag ta en sväng in till stan och leta upp mina skjorta som jag såg på HM, den som är ett inlägg ner. Någon som vet om det finns kvar i butik i Uppsala?

nu är det iallafall dags för sängen.
innan jag går vill jag bara tipsa om en blogg. En blogg som egentligen är den enda man behöver för att hänga med i vad de andra skriver :P kika in här

godnatt!

Kommentarer
Postat av: Sofiya

Svar: hehe ja du. när ja va där första gången gillade jag bara allt, människorna,maten... sen träffade jag ju massa folk och blev väldigt bra kompis med dom. så då åkte jag ner igen, o igen, o igen.. ;P

2008-05-27 @ 08:16:22
URL: http://sofiyaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0