stan är farligt..!

ohhja, som vanligt kommer jag hem med alldeles för mycket och känns som jag gjort av med alldeles för mycket pengar =P . blev 2 tublinnen, ett par gröna shorts, en tunika, svarta korta leggings, body scrub grej, one tree hill säsong 4 & ett fransk manikyr set ( ja mickis jag blev inspirerad av dig =P ) . haha! men det är kul att handla och nu är min sommargarderob helt komplett, +/ - någon liten grej kanske.

sitter justnu och gör inte så mycket. tar det lugnt, hade tänkt att sola men solen gick i moln (min vanliga tur) . struntade i solariet eftersom det var så himla varmt i stan och självklart är det molnigt här hemma. haha .

nej nu ska jag packa upp litegrann.
later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0