Världens sötaste!

Goddag!

Jag har inte vaknat nu, jag lovar. sanningen är faktiskt att jag gick upp halv 7 imorse för att jag började jobba vid 8. Sen blev det en liten sväng på stan för att göra några ärenden till mamma innan jag åkte hem. Köpte hur fina sådana solcellslampor som man sätter i trädgården. Det blev riktigt bra faktiskt, och vi ska nog köpa flera :)



bild: viivilla.se

annars så ska jag iväg ikväll. det blir till att träffa Mickis m.fl(?) i stan och kolla på ESC (hur trött jag än är på det) och sitta och snacka lite. Blir man på bra humör så kanske det blir en utgång men får se hur vi känner. Jag är inte den som bangar på det iallafall. Jobbar imorgon, men inte förrän 11 så det är ingen fara  :) . Dessutom ingen kassa, utan jour så att det blir bra =) . Men kameran åker nog med ikväll också =) . Nu är bara frågan. what to wear, what to wear? får ta en sväng och kolla vad som finns i garderoben senare :)

igår var vi som sagt på kalas hos min moster också. Mårten fyllde år så det var fika och tårta. Ångest för mig som tänkt sluta med sådana onyttiga saker, men tänkte att lite kan man väl ta. Vi träffade även Doris, som är världens sötaste hund! Får jag någongång för mig att skaffa hund så är det en West Highland white terrier som gäller!



världens sötaste Doris

nu ska jag hoppa in i duschen och sen hjälpa mamma, för ikväll blir det grillning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0