Snooze

Godmorgon!
Har verkligen fått sova ut idag känner jag. Ruskigt skönt faktiskt! Hur skönt är det inte att kunna ställa klockan och när den ringer bara kunna sova ännu lite längre =)  . Att man sen inte ska snooza och ha sig är en annan sak, det kan förstöra en hel dag! Vem uppfann egentligen Snooze-funktionen? Och VEM kom på att det var en bra idé att sätta den som största knappen på en väckarklocka? Det är som gjort för att vi människor ska missa tider och försova oss.

Men åter till något annat. Jag jobbar idag, 14-19, skum tid jag vet, men det är en skön start på veckan. Har fått höra att jag har bland de bästa schemana på bygget så  ;) . Hoppas det inte ändras alltför mycket sen bara.

nu har jag lite samtal att vänta på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0