Supertrött

Jag har varit riktigt dålig på att uppdatera senaste tiden känner jag. haha, och mickis verkar uppebarligen vara den enda som saknat mitt trams jag skriver här ;). Men jag ska bättra mig!

Jag är sjukt trött, har jobbat idag, 10-19.  Nu är de 2 dagar med tidigt jobb kvar, sen så är det en dags ledighet. Sen hur ledig jag väl blir då är väl en annan fråga.

Kvällen ska tillbringas med att kolla på gossip girl, SATC, one tree hill och fotboll såklart.
Vad gör ni ikväll?

Bilder från helgen kommer att komma upp, när jag orkar.
(Michaela , jag vill se dina! upp med dem någonstans ;) )

Kommentarer
Postat av: Mickis

Haha, dem kommer, kanske! :P Så fort nån annan lägger upp nåt! ;) Jag ska försöka idag. Känner faktiskt lite press måste jag erkänna :D

2008-11-06 @ 10:40:48
URL: http://forattjagfinns.blogg.se/
Postat av: Mickis

Får lägga upp dem när jag kommit i ordning down under. Nu ska jag snart till flygisplatsen så there is no time!

2008-11-07 @ 15:55:06
URL: http://forattjagfinns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0