Datorproblem!

Ber om ursäkt att jag varit dålig på att skriva lite nu. Men något med anslutningen till den bärbara är skum. Står att den inte kan hämta IP-adress, och då blir anslutningen begränsad typ. Någon som vet vad felet är? För jag blir knäpp på att ha det sådär.

Håller på att måla om i rummet och det börjar ta sig. Har tagit lite bilder men de ligger såklart på lilla datorn så när jag får ordning på den så lägger jag upp!

I övrigt så är det min jobbhelg, jobbar 7-16 imorgon och 9-19 på söndag. Kommer bli jobbigt, men sjukt kul ändå tror jag :) . Gillar mitt jobb ju;)

Mathafakka, när ska vi gå ut förresten?
och Jullan, jag är ledig helgen du fyller år ;););)

Nu ska jag bara ta det lugnt, gå och lägga mig och så.
vad gör ni en kväll som denna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0