Förtjänat en helkväll vid tv'n

Det blev en hejdundrans massa jobb idag, jag som egentligen skulle varit ledig. Men istället blev det ett 7-18 pass. Mejeri & jour, väldigt härligt faktiskt. Ni anar inte vilken mysig dag jag har haft så =) . Allt har vart hur bra som helst och gått helt rätt =) hann ju beställa i lugn och ro då också, och städa ur mitt lager, även fast jag har way to much inne på lagret. någon som vill ha en sådär 10 lådor mozarella?

Ikväll blir det lugnt. Jag ska kolla på Idol först, och sen Jersey Girl följt av SATC tänkte jag . En helkväll framför tv'n förtjänar jag nu känner jag! Ska även röja upp lite smått också eftersom A kommer imorgon. :)

Nu börjar Idol snart iallafall, och jag tänkte mysa ner mig i soffan med en filt eller något =) . Är väldigt nyfiken på nya juryn och vad det kan tillföra programmet, som inte direkt hållt toppklass (enligt mig) förut.
Jag kanske skriver lite senare om vad jag tyckte om programmet, so long!

måste bara tillägga ett STORT grattis till Cheri som fyller 18 barre idag :D



GRATTIS BRUDEN!

Kommentarer
Postat av: Cheri

haha OJ :D TACK!

2008-09-06 @ 14:39:36
URL: http://cherrylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0