Godmorgon

godmorgon.
Vaknade till ordentligt för en stund sen och tog min medicin. Har även Nannyakuten eller något liknande på på tv'n och det är sorgligt att se hur en del barn är. Att barnen blir sådär måste ju ha att göra med att föräldrarna inte kan handskas med dem på rätt sätt. Nu menar jag inte att de ska slå barnen eller så. Men det måste kunna säga till, säga rätt saker och göra det på rätt sätt. Något iallafall dessa föräldrar inte kan göra.

Annars får jag se om jag orkar ta mig in till stan och ordna lite ärenden idag. Helst känner jag att jag borde ligga i sängen och bara vila, men det kommer jag få krupp på efter ett tag.

Herregud, föräldrarna i det här programmet beter sig som om barnen är hundar eller något :S

Nu ska jag äta lite frukost.
hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0