M&M - Mobile 'n' Match

Det hade jag totalt glömt av. Det är ju faktiskt match ikväll. Sverige mot Ungern på Råsunda (om jag inte minns galet)
Hoppas såklart på att de kommer fortsätta med 3-5-2 systemet och att det funkar bättre än mot Albanien, för där var det kaos. Rätta mig om jag har fel.

Jag hade tänkt vara jätteduktig och ta lite bilder och lägga in här, men självklart så dör batteriet i kameran. Vi får se när jag nästa gång får ambitionen att göra något med kameran. :)

Som ni kanske vet så letar jag efter en ny mobil, och jag har 2 kandidatier. Dels en Samsung U600 och dels en Sony Ericsson S500i. Och eftersom jag är personen som gärna vill veta ungefär allt innan jag införskaffar mig en mobil eller så så vill jag gärna veta om ni har/haft dessa och vad ni tycker om dem. Eller självklart om ni har någon annan liknande att tipsa om. Vill inte ha en alltför dyr, så oavsett hur frestande en ny HTC är så får jag faktiskt hoppa det. Iallafall denna gången. Men, vad har ni för mobiler, och vad tipsar ni om? Vill höra både bra och dåliga saker!

 
eller
 

hjälp mig :)

Kommentarer
Postat av: LINA

Hallå. Ja har fortfarande min U600 kvar. Har lämnat in den 3 gånger på lagning och funkar fortfarande inte. Den sluta funka efter 6 månader ungefär. Jag tycker den andra. Men Wellan köpte väll den nyare modellen?

2008-09-10 @ 21:25:41
Postat av: Annika

okej. jag har hört så mycket blandat om alla dom här telefonerna. jo malin köpte nyss. ska kolla med henne hur den funkar för henne o så:P MIn mobil är iallafall redo för graven så något nutt måste jag hitta

2008-09-10 @ 23:38:37
URL: http://tuvisen.blogg.se/
Postat av: julia (:

Den som är grön ska jag köpa ^^

men den är bra, jag tkr du ska köpa den!

Kolla gärna in i min blogg, ha de bra! :)

2008-09-11 @ 12:15:03
URL: http://wwwjulia.blogg.se/
Postat av: Jochen

Sony Ericsson är lätt snyggast !

2008-09-11 @ 20:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0