One Million Billionth of a Millisecond on a Sunday Morning

Jag har nyss sett senaste One Tree Hill, och jag vet inte vad mer jag ska säga än att säsong 6 liknar ingen annan tidigare säsong. det har nu unde 2 avsnitt hänt så otroligt mycket och senaste avsnittet här var minst lika bra som det innan.

One Million Billionth of a Millisecond on a Sunday Morning
som är det senaste avsnittet är väldigt händelserikt. Jag vet inte riktigt hur mycket jag ska våga berätta eftersom jag inte vet om ni sett det (;
Skills & Deb känns som de börjar närma sig ett erkännande, eftersom Jamie kom på dem. Q råkar ut för något hemskt och Brooke ser helt förskräcklig ut..! Stackare!

Har ni sett avsnittet? Vad tyckte ni?


Kommentarer
Postat av: linda

jag grina som en tok i slutet, varför måste de vara en vecka mellan avsnitten.

2008-09-09 @ 14:40:32
URL: http://tabortallaord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0