Torsdagkväll

Ja, nu ligger jag här i sängen igen och har tänkt att sova. Jag är faktiskt ganska trött och då känns det bra att veta att klockan är så lite och jag ska upp så tidigt imorgon. Jobbet ikväll flöt på riktigt bra, vet inte alls riktigt var timmarna tog vägen, och efter jag slutat så fastnade jag med Carro som jobba på frukten i en halvtimme. Kom väl ifrån jobbet vid tjugo i 8 eller något, 40 min efter avslutat arbete.

Efter jobbet imorgon  tänkte jag åka ner på stan och försöka hitta något bra att ha på sig i helgen. Har även lite andra saker som jag vill köpa så får se om jag hittar allt : )

Väntar på att A ska ringa, och efter ett ganska givande samtal tidigare idag så känns saker och ting lite lättare. Inte bättre kanske, men iallafall lite bättre.

nu ska jag kolla runt lite mer på saker, sen så ska jag faktiskt sova.
klockan ringer 5.45 imorgonbitti och då ska jag vara superpigg :)

godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0