090412

Nu är jag garanterat helt slut. Knappt så att jag håller ögonen öppna.
vet inte riktigt varför jag är så jättetrött, om de beror på en massa arbete, eller brist på sömn. Tror nog det kan vara en kombination av de båda.

Igår vart det iallafall en utgång, lite snabbt bestämt så. Lyckades lura med mig grabbarna ut också. Satt och tog de lugnt, snackade och lite så i Årsta innan, och sedan ner på stan och träffade mina brudar. Hamnade på Saluhallen, mycket trevligt :) . Blev inte alltför sen hem heller så fick några timmars sömn innan det var dags att bege sig mot jobbet.
Kort dag idag, kan tyckas 9-17, men det kändes oändligt lång. Berodde nog på den konstiga strömmen av folk. Stendött ena sekunden och hur mycket som helst nästa.

Imorgon är det jobb igen 7-14 står det på schemat och jag har massor att göra. Röd dag, söndag, OB, och vi är bemannade därefter. Men det ska nog gå bra det tror jag . Jag är inte den som är negativ :) det tjänar man ju faktiskt ingenting på  =)

Nu ska jag gå och lägga mig iallafall, så jag orkar upp 5,45 imorgon.. puh! känns jobbigt att enbart tänka tanken. Men, så fort man kommit upp så är det ingen fara. :)

Hur har er helg varit? (:

- The touch of your hand says you'll catch me wherever I fall <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0