090810

Så, jag är hemma igen efter en underbar vecka med min underbara i Grekland.
Vi har haft det hur bra som helst. Massa sol & bad och bara tagit det lugnt, vilket var just vad vi behövde, eller iallafall vad jag behövde. Batterierna är laddade och det var faktiskt ganska skönt att åka till jobbet imorse, för ja, semestern är slut.

Bilder från veckan kommer säkert att trilla upp både här och på facebook, men jag har min kamerasladd borta hos Fredrik tydligen, så jag får väl se när jag orkar masa mig dit och ta hem den (:

Verkar inte som det har hänt så jättemycket medan vi varit borta, så att komma tillbaka ur "bubblan" som man ändå är i när man är iväg sådär. Vi läste inte en tidning, såg inte en tv-sändning eller rörde internet på en vecka. så man hade ingen koll alls på vad som hände runtomkring en. Vilket var ganska skönt ändå

Nu ska jag ordna lite matlådor och sen äta något. Är inte riktigt van med mattiderna här hemma än. Åt ju inte middag förrän vid 10 - halv 11 tiden på kvällarna annars.

Ska försöka få upp lite bilder snart också, jag lovar!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Åh , har du varit i greklad! Fan vad avis jag blir .. föresten, texten som du har var jättefin :) vad heter den?

2009-08-11 @ 16:16:06
URL: http://neaaaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0