snö

igår fyllde jag år, hade jättetrevligt hela dagen. var lite kalas här på kvällen, min familj, mormor moster farfar och fredriks familj. mycket trevligt :).  fick massvis med fina saker (:

imorgon är jag ledig, då är det dags att köpa julklappar. Har ju inte börjat med det än, och börjar bli lite stressad. Har även införskaffat mig en borste till bilen idag, eftersom min verkar vara på flykt. Mindre roligt imorse när jag skulle åka iväg till jobbet och fick stå och få av all snö med händerna. Men nu äger jag en borste igen :) dock tycker jag att de räcker med snö nu, usch. alldeles för mycket, för kallt och för halt!!

nu ska jag slänga mig in i duschen, städa upp lite & sen kilar jag nog över till grabbarna, hörde nått om glögg där, och det är ju gott så... (: inget att fundera på!



tack älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0