dags att skriva lite igen.

Känner att det är dags att skriva lite igen ändå.
har varit ledig från jobbet idag, så imorse var de lite ärenden som skulle ordnas. Sen eftermiddagen så vart det dags att träffa tandläkarn, ingen höjdare, gillar inte alls att gå dit. Och det är såå äckligt att ta röntgen, spykänslor it is!
Men det gick bra, och jag var godkänd, så inget besök där på 1 år nu, vilket känns väldigt skönt =) .

Träffade även Malin på stan en stund, tok en snabbfik och pratade lite, och vi har mer att prata om.  Får se till att ses nått mer snart när det finns mer tid . Det ser vi till <3

Imorrn är det jobb igen, och de blir nog en långdag tror jag. Har massor att göra, så måste fixa det. Mängder av nyheter att malla, osv osv. Kul, men kommer bli trött, de är nått som är säkert.

Nu är allt iallafall klart, jag längtar till 20 februari (:

Helgen blir nog lugn som det ser ut, jag är iochförsig ledig, men tänkte vila upp mig ordentligt. Eller vi får se, de händer säkert något annat roligt (:
Vad ska Ni hitta på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0