Duktiga Annika

vad duktig och jobbade över idag lite också, har jobbat otroligt många timmar denna veckan känner jag, dock kan jag inte mäta mig med robban då han har minst 10timmar mer än mig ;) . Men jag behöver varenda krona, så =) .

Längtar efter att vara ledig i helgen, får se vad för skoj de bjuds på ? :) .
Ska iallafall runt o köpa färg o allting, för nu är det klart, jag flyttar !!! =)

ikväll däremot blir det otroligt lugnt. Sovmorgon imorrn också, börjar inte förrän 10 (:
och imorgon verkar det bli ombyggnation och så måste jag verkligen ta tag i att sätta MPL på de hyllorna jag har kvar.. bara för att påminna mig själv så skriver jag det.
Måste kolla upp storkök.

Hoppas på en bra helg nu =).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0