ingen ork

Ja, inläggen kommer mer och mer sällan, just för att jag justnu inte har ork eller lust att blogga överhuvudtaget. det händer så himla mycket annat hela tiden.

har jobbat i helgen, men även hunnit med lite annat, mycket trevligt har jag haft  :)
Veckan som väntar har jag full upp i, minst sagt. Dels så är det jobb, dels så får jag tillgång till lägenheten på riktigt , och dels så har jag inte ens börjat att packa eller rensa bland mina saker.
Hur ska detta gå?

måste också tillägga att jag fick in 11 flytt/banankartonger i min bil idag, tänk er, i min lilla lilla bil ;) Det är inte illa!
Imorgon är de jobb igen, vet inte hur länge, 13, 14 eller 16? Antagligen det sistnämnda, eller?

har också hittat min parkeringsplats.. kommer få gå hur långt som helst, iaf nu i början. får se om de finns nån närmare att välja sen = ).

Nu ska jag snart gå och lägga mig. kommer somna på störten. Men först ska jag ta och betala lite saker tänkte jag .

juste, imorgon ska jag hämta min nya soffa (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0