Ledig (?)

Det vankas en ledig helg och det ska bli så himla skönt. Då de gick väldigt illa på jobbet igår (tror till 200% på att mitt huvud redan tagit helg) så behövs det lite ledighet.

Idag har jag tänkt vimsa ner på stan. Det blir festligheter ikväll, så måste hitta något man kan ha på sig. Gäller att passa på nu, för om mindre än 2 veckor har jag lägenheten, och då är det dags att jobba i den, inte finns nån tid för att roa sig med något annat då inte? Får se om man kanske får lite hjälp av div. folk :)

Så, idag blir det nog inget färgshoppande osv, det får bli imorgon istället då det är riktigt tråkigt att åka runt själv och kolla sådant. Dessutom ska de handlas färg, spackel, o förhoppningsvis lite lite möbler. Jag har ju redan sett minminmin soffa:) Ska dessutom in till jobbet imorgon också, fixa storkök och beställa. Hoppas de finns tid till allt :)

Men det blir senare. Idag är de shopping och festligheter på schemat som sagt =) .
vad ska ni pyssla med i helgen?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0