ett tidsfördriv

99 saker du kanske inte visste om mig

1. Fullständigt namn ?- Annika Maria Tuvesson
2. Exakt ålder ? - 20år och 23 dagar
3 Bor exakt ? - Bälinge
4. Bor tillsammans med ? - mor, syster, bror & far
5. Husdjur ? - Katt
6. Färg på ditt hus ? gult
7. När är du född ? - 14 december 1988
8. Klass ? - HP
9. Vilket år tar du studenten ? - tog 2007
10. Något jobb ? - mejeriansvarig, Willys kaaatjiing!
11. När ska du sova ikväll ? - inte alltför sent eftersom det vankas jobb imorgon
13. Duschat idag ? jappjapp
14. Kramat någon idag ? - nää.
15. Pussat någon idag ? - nej.
16. Vad har du ätit ? kyckling
17. Dagens klädsel ? jeans, linne
18. Dagens smink ? hela kittet, mascara, puder osv.
19. Dagens sötnos? finns många :)
20. Dagens roligaste ? måste nog vara när jag skrämde mia idag :)
21. Har du många vänner ? - kanske inte "många", men underbara!!
22. Hur många har du kysst ? - I dont tell.
23. Vem kramade du senast ? Anna
25. Hur många har varit otrogna med dig mot sina flickvänner? nada, I think
27. Har du pojk-/flickvän ? jo
28. Vem pratade du med i telefon senast ? mamma
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det ? Andy, "Japp, de kostade 80"

FAVORIT ;
31. Film ? måste nog säga sex and the city
32. Låt ? kommér ALDRIG kunna säga en enstaka.
33. Mat ? - Tacos is the shit
34. Dryck ? - vatten
37. Stad ? ingen aning
38. Land ? inte Sverige iallafall..
39. Ämne i skolan ? idrott absolut vare.
40. År ? - 08.

SENASTE ;
43. Gången du spydde? längesen
44. Gången du grät ? oj det var ett bra tag sen.,
45. Pizzan du åt ? hawaii of couuurse
46. Gången du var i göteborg ? i somras
47. Gången du var i stockholm ? för nån månad sen
49. Gången du var hög ? high on life, jämt.
50. Personen som såg dig gråta ? - andy tror jag

ANTINGEN ELLER ;
51. Svart eller vitt ? - svart
52. Hund eller katt ? - katt
53. Ut och festa eller hemma och mysa ? - Båda.
54. Tv-spel eller datorspel ? - tvspel
55. Singel eller upptagen ? båda är grymtba, på olika sätt.
57. Lunarstorm, helgon eller playahead ? ingen av dom!
58. Ragga eller bli uppraggad ? - uppraggad.
59. Big brother eller paradise hotel ? - paradise hotel
60. Svart hår eller blont ? har alltid vart brunett, och kommer så förbli.
61. Blåa ögon eller bruna ? both.
62. Choklad eller lakrits ? - choklad
63. Göteborg eller stockholm ? - Stockholm
64. Högerhänt eller vänsterhänt ? - vänster
65. Coca cola eller fanta ? - cola
66. Pizza eller kebab ? - pizza
67. Randigt eller prickigt ? - Randigt
68. Älska eller älskas ? - man behöver båda

ANTAL;
70. Personer du älskar ? kan jag räkna på två händer..
71. Personer du hatar ? hata är stakt ord. finns nog inte så många
72. Personer som sagt jag älskar dig ? ett par stycken
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? eeeh?
74. Glassar du ätit på en dag? - Ett antal för många
75. Festivaler du varit på/ska på detta året ? inget planerat va.
6. Gånger du haft minnesluckor ? det minns jag inte ;)
77. Piercingar har du ? 5 i öronen annars inga. Im booooring ;)
78. Personer du saknar just nu ? några
79. Gånger ditt hjärta brustit ? ingen gång alls =)

VEM;
80. Vill du prata med nu ? malin
81. Ska du träffa imorgon ? alla på jobbet
82. Sjöng du senast för ? alla som tjuvlyssna på jobbet (;
83. Hade du senast en msnkonversation med ? have to be malin
84. Spelade du tv-spel med senast ? lillebror
85. Vill du ta med på en resa nu ? vem som helst, bara jag får resa bort!
86. Vill du kasta en sten i huvudet på ? folk som fötjänar det.
87. Förtjänar att dö ? ingen, man ska inte önska sånt om folk ju
89. Vill du sova brevid inatt ? dig

VAD ;
90. Gör dig glad ? mina underbara vänner, musik, när allt bara rullar på
91. Gör dig ledsen ? ensamhet.
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? en lägenhet
96. Längtar du till ?- en egen längehet
97. Tycker du om dina betyg ? - jo de måste jag väl säga.
98. Ångrar du mest i ditt liv ? - att jag gav upp fotbollen, hade jag ansträngt mig mer så kanske jag fortfarande lirat idag.
99. Är det bästa som har hänt dig ? kommer aldrig kunna välja en sak,

Kommentarer
Postat av: Sanna

Trevlig blogg :)

Spana gärna in min och lämna en trevlig kommentar som jag gjort i din :D

2009-01-07 @ 17:44:45
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej ;)

Hoppas allt är bra med dej.

jag har en mysdress tävling som jag hoppas du vill delta i.har jag tipsat innan bert jag om ursäkt.ska du inte vara med så svara inte i tävlingsinlägget.

http://enlitentax.blogg.se/2009/january/tavla-har-om-en-lacker-mysdress.html

2009-01-07 @ 17:46:36
Postat av: JAANA

Åh jag älskar såna tidsfördriv :D

2009-01-07 @ 17:48:39
URL: http://jaanas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0