060708

Har varit ledig idag, men haft fullt upp ändå. Var med F runt lite i stan i förmiddags, mötte Julia och luncha och var runt lite på stan med henne på eftermiddagen. Allt jag köpte var dessutom bara 2 krukor.
Har varit förbi jobbet en sväng och sen så hälsat på farmor.

Nu har jag dessutom snart tvättat klart, tack gode gud för att någon avbokat sin tvättid ikväll , då jag hade min igår som jag missade. :)

Imorgon är det jobb igen, sen så har jag lite fler saker som jag ska fixa till.  (:

Jag måste ju självklart också säga ett megastort grattis till Malin som tog körkortet idag.. ÄNTLIGEN =) . jättejättegrattis till dig vännen =) .


Kommentarer
Postat av: maliish

tackaar :D weee

2009-07-09 @ 23:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0