090702

Nu är jag tillbaks, på riktigt :)
 Däckade i soffan efter maten ikväll och vaknade vid 8. Fick då världens ryck och har kört en storstäd i hela lägenheten. Dammsugning, Våttorkade golv, torkande, dammande, you name it! Varmt var det kan jag säga er! En kall dusch därpå var verkligen inte helt fel.

Nu har jag satt mig här, med en kall cola (som jag precis välte ut lite av på mitt nytorkade golv) typiskt också! Ska kolla runt och fixa lite här, och sen göra mig klar för sängen. Börjar tidigt även imorgon så tänkte försöka få lite ordentlig sömn. Får se om F kommer hit, eller om han blir hemma. Han har förresten inte kommit hem än tror jag.? Hmm.. jaja vi får se :)

Och en annan sak, det är mygginvasion här, jag skojar inte, har säkert smällt ihjäl 10 mygg nu under senaste halvtimmen. Och dem verkar älska mig. Jag som aldrig haft problem med mygg förrut, vad har hänt? Inte kul alls.

Fick just mms från robban också, han, tobbe och ramin (tror jag det är) är ju i göteborg. Och jag sjukt avundsjuk på dem. skulle inte vara helt fel att få åka bort lite. Men snart är det semester och då är de fritt fram att åka.

Jag jobbar ju hela helgen nu, men tycker ändå de borde gå att klämma in något kul. Är det någon som har en idé så är det fritt fram att säga till (:

Men nu, så måste jag fixa lite mer här.
Sen sova, natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0