fräschat upp Ipoden =)

Nu tillbaks här, efter en skapligt lugn kväll. Har varit ute lite, fixat lite hemma, och nu satte jag mig en stund framför tvn och bara slappade. Får se om F kommer förbi sen, beror på hur sen han blir.

Har suttit och kollat igenom min Ipod, och förnyat lite. Finns mycket bra därpå nu kan jag säga. Itunes snurrar i högtalarna nu, och det är allt man kan tänka sig som finns där. Jag lyssnar ju, som de flesta vet, på allt .

Imorrn rullar lönen in, räkningar ska betalas, mat ska handlas och jag funderar även på en sväng till gränby för att införskaffa lite blandat. får se hur mycket ja orkar imorgon =) .

Nu ska jag fortsätta ta de lugnt vid tv'n.
Vad pysslar ni med?:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0