090323

Jag har spotify, lite efter alla andra, men ändå. och jag visste inte ens om det! Min bror har gått o skaffat sig ett konto utan att ja visste det, vad är de för stil? ;)

sitter och pratar med anka på msn, och kollar lite datorer, sjukt sugen på en ny. får se när ekonomin tillåter de :)

imorgon är det jobb 7-16, får se om de blir jobb i lägenheten sen kanske. hoppas på de iallafall :)

på lördag är de ju som sagt festligheter på gång, men fick nyss veta att det blir sommartid i helgen, vilket innebär att jag kommer förlora en timmes sömn (!) härligt Annika! Blir till o ta de rysligt lugnt så att jag orkar jobba :) en timme hit eller dit betyder oerhört mycket.

nu är det snart dags att gå och lägga sig igen.
ska leka lite mer med spotify bara (;
märker nu att alla låtarna jag vill lyssna på inte finns heller, mycket illa!

Kommentarer
Postat av: Mickis

Tjohej! Ar hemma snart, sa jobba pa med lagenheten sa jag kan komma och bombardera den, vi singeltjejer maste liksom halla ihop ;)



Aker till Melbourne snart, wiiie:) Men funderar redan pa nasta resa, fortfarande pa? :D

2009-03-26 @ 09:18:52
URL: http://forattjagfinns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0