full fart mot helgen!

trots mina dåliga uppdateringar så fortsätter ni hälsa på, spännande :)

har inte haft tid att skriva något på ett tag, har haft en hel del annat för mig.
men idag är jag hemma , och tänkte skriva en liten snabbis bara.

solade igår, och lyckades bränna mig ordentligt, antagligen nya rör, eller så hade jag nån förstärkare på utan att jag visste om det, för min färg kan liknas vid en tomat, mycket charmigt är det iallafall ;) haha

i helgen är jag så gott som ledig, förutom lite ordrar som ska ordnas tills söndag kväll, men det fixar jag nog under söndagen tror jag. annars så sert det ut att vänta lite festligheter. ska bli trevligt.

nu, göra lite annat, har en del som ska göras..
vad pysslar ni med?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0