tänk vad lite saker kan göra!

Tvätten hänger just nu på tork och eftersom tiden till att torka i tvättstugen inte finns justnu så hänger det här i vardagsrummet hemma. mindre charmigt men behövligt :)

Lämnade tillbaks tapetbordet nu också så nu finns de lite mer plats här, har även köpt gardiner o duk till köket, och tänk vad mycket det kan göra, tycker det blev riktigt snyggt.

Nu ska jag hoppa in i duschen, sedan äta någon form av mellanmål, och sen bege mig till jobbet, och sedan hämta upp F någonstans och så ska vi bege oss till bälinge på kalas. för idag fyller min lillasyster 17 år, sjukt egentligen, i mina ögon är du fortfarande 10 ;)



grattis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0