tummen upp!

En ledig helg till ända, och det har vart fullt upp som vanligt.
Igår så var det sovmorgon, stan, gränby, och sen ut till Knivsta och träffade Mickis, Busan och Magnus för lite grillning och förfest. Vi åt gott , snackade och njöt av de underbara vädret.
Kvällen förde oss vidare till Platina, där det väl var sådär. Sjukt bra sällskap, men i övrigt inget speciellt. Tog taxi hem vid 2 tiden och somnade på en gång.

Idag så blev det även en sovmorgon. Eftersom det inte riktigt passade så fick jag hoppa över SM i Linköping, tråkigt nog. Istället så har jag fixat på jobbet och umgåtts med mamma. Suttit ute i solen, lyssnat på crossen på datorn (som för övrigt var hur spännande som helst) .

sitter nu o funderar på vad jag ska göra resten av denna kvällen . matlådan är klar och det finns i stort sett ingenting att titta på på tv'n, tråkigt nog.
får se vad jag hittar på..

Kommentarer
Postat av: Michaela

lite pics snarast tack! :D

2009-06-01 @ 04:12:34
URL: http://forattjagfinns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0