all in!

Städat lite, ätit mat, diskat och fixa!t till mig. Nu är de snart dags för lite party :) ska bli kul, det var längesen nu så.. :)

Vet inte vilka som kommer, eller när.. men gör nog bäst i att vara klar tills 7 iallafall.
körde ett pass imorse också, eller lunchtid kanske man ska säga. det var bodypump även idag, riktigt kul och nu hänger jag med fullt =) . Dock så har jag ett pass som jag gillar mer än de andra, en mer motiverande instruktör (:

har också irrat runt på på gränby c och willys gränby. Sjukt mycket folk överallt..! utom på sats då, folk har inte tid att träna denna tiden på året kanske.

nej varför sitter jag här och skriver massa skit bara, inget vettigt eller nått.
måste göra mig klar istället.

all in!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0