Ledig

Har varit ledig idag, vilket har varit mycket skönt!

Sov länge, när F gick upp och skulle äta så tänkte jag att jag också skulle gå upp. tror ni jag gjorde det? - Nej, jag somnade om, och han åkte iväg. Jag slog upp mina blå vid kvart i 11 igen, en kvart innan jag skulle vara i Librobäck och på gummiverkstaden för att byta till vinterdäck.

Så det var bara att skynda sig, och gasa dit, och tro de eller ej, men jag hann i tid. Så nyvaken, hungrig och med en frisyr som bara lyste försovning så fick jag ändå däcken fixade :) Skönt!

Hem igen, packade träningsväska, åt brunch, och sen vidare till jobbet och beställde. Efter det var det dags för träning, känner mig extremt duktig =) .

Nu ska jag laga lite mat, och sen har jag fått rycket och vill baka, får se om ja orkar med även de =) .

Har även 3st jag kan bjuda på en fri träning på sats... någon som e sugen? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0